Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ακυρώσει μία παραγγελία που έδωσε με οποιοδήποτε μέσο επικοινωνίας, ώστε αυτή να μην εκτελεστεί, υπό την προϋπόθεση ότι αυτή δεν έχει ήδη αποσταλεί.
Ο πελάτης μπορεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση των προιόντων, να τα επιστρέψει. Η Εταιρεία στην περίπτωση αυτή, θα επιστρέψει στον πελάτη τα χρήματα που έλαβε από αυτόν, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα γίνει η επιστοφή των προιόντων. Ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει με μέσο της επιλογής του και με δικά του έξοδα τα προιόντα σε μας. Το προιόν πρέπει να μην έχει φορεθεί και να είναι σε κατάσταση τέτοια η οποία να επιτρέπει την επαναπώλησή του (κουτί, έντυπα οδηγιών χρήσεως, εγγυήσεων, κ.τ.λ.).
Τα παραπάνω ισχύουν για παραγγελίες που έχουν δοθεί μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος ή μέσω τηλεφώνου. Για αγορές που πραγματοποιούνται στο φυσικό κατάστημα, έχετε δυνατότητα αντικατάστασης μόνο με άλλο προϊόν και όχι επιστροφής χρημάτων.
Τα δικαιώματα ακύρωσης, υπαναχώρησης ή αντικατάστασης δεν πρέπει να συγχέονται με την περίπτωση ελαττωματικών αγαθών, καθώς αυτά καλύπτονται από τις αντίστοιχες εγγυήσεις τους και υπέυθυνες για την αντικατάσταση τους είναι οι επίσημες αντιπροσωπείες των μαρκών.